WILD GIRLS ÅH YEAH

längesedan nu tycker jag.. Denna veckan kommer bli chill, imorn slipper vi alla lektioner på förmiddagen pga att vi ska lyssna på han som överlevde Hitler och efter skolan imorn åker jag hem med Vanessa för att sova där till onsdag och då ska vi ut i skogen och orientera HELT SJÄLVA?! kommer gå vilse -.- vi slutar kolckan elva på onsdag och då ska jag och vanessa sätta oss på lasses och käka mat sedan in på TLC (gymnasiet) och vänta på tim ska sluta sen åker jag hem med han. Torsdag ungdomsmottagningen och fredag exkurtion.. sen fest hela helgen åh yeah :D
nu ska jag duscha sen ringa min älsknings tim.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!