"Lär känna mig bättre"

Eftersom jag knappt har ngt att skriva om i min blogg, eller ja jag gör ju det men då måste jag tänka länge på vad jag ska skriva om, jag har tappat min fantasi ngn stans.. Nåväl, därför tänker jag börja med detta:
1. Presentation
2. Bloggar jag läser
3. mina föräldrar
4. min pojkvän
5. min bästavän
6. jag för länge sedan
7. Tio sake som ni kanske inte visste om mig
8. Dagens outfit
9. mina syskon
10. i min handväska
11. Något som betyder mycket för mig
12.  En bild på mig från förra året vs. en bild från idag
13. Någon som betyder mycket för mig
14. mina husdjur
15. jag längtar
16. Mina favorit artister
17. Mina rädslor
18. Min favoritplats
19. Jag saknar ..
20. Favoritsport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!