7- Tio saker som ni kanske inte visste om mig

1. jag är hemsökt, känns som det iaf.
2. jag är anti pedofiler, så är rädd för gubbar jag inte känner.
3. jag visste inte vem michael jackson var, hehe
4. jag har alltid varit en killtjej ,sen jag va liten. Alltså göra allt som min bror göra och vara som han, jag är inte lebb!
5. jag älskar laga mat, baka osv.
6. jag har spelat fotboll sen jag va 6-7 år och har slutat nu för jag att är för lat.
7. jag älskar småäta och tänker inte på att bli tjock..
8. jag är snål.
9. min mobil är fastklistrad i min hand, kan inte vara utan den.
10. jag blir arg för ingenting..
nu vet ni det, kanske inte så intressant men jag fick med det mesta!

Kommentarer
Postat av: bex

hemsöökt ? fan va hemskt så känns de för mig med ibland och samma sak de där med gubbarna ussh ..

2011-08-18 @ 12:31:08
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!