IT'S THE LITTLE THINGS THAT MAKES LIFE BIG

detta va nog den värsta och underbaraste natten någonsin, eller ja alla nätten jag delar med min Tim är underbara med inte så hemska som denna, men fortfarande underbar för att jag fick sova brevid timpan. btw, jag har mått illa, ont i magen, svettats, och legat trångt pga min lilla säng jag har hos min mor...
mår fortfarande illa fyfaaan. Igår va jag på stranden med tim, frida, anton, rasse, robin , calle och matilda och senare kom simme och vicke. Väldigt mysigt med en sån stor brasa också, kunde nästan tro att det är valborg ehehehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!