KONFIRMATION = ÖVER!

Nu är äntligen konfan över, jag och Julia sjöng i kyrkan har nog aldrig varit så nervös hehe, ska försöka fixa en film på det till bloggen :) Fick även presenter av alla som jag hade tänkt visa.
Jag önskade egentligen bara mig pengar av släkten så jag fick 3450 kr sedan fick jag även min 120 säng i förtid, sen en klocka och 500 kr av mamma och peter, en parfym av pappa och pernilla och ett mobil smycke ,öronhänge och navelsmyke av min älsklings tim, sen en massa blommor av alla ifrån släkten och Nathalie :)
väldigt nöjd med allting!
klockan (ska lämna in, måste lagas)
parfymen
från älskling ♥
ett urgulligt mobilsmyke!
sjukt söta öronhänge!
och ett sexigt navelsmyke ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!