JAG ÄR NÄSTAN DÄR

hej igen, igår var det en tråkig fredag och idag en tråkig lördag, igår hade jag fredagsmys med plastmamma väldigt mysigt faktiskt, och idag åkte vi till karlshamn och gick i affärer och jag fick hem en jeansjacka en födelsedagspresent till min älskling och en hårprodukt som skyddar mot värme. Hade tänkt lägga in bilder på kläderna jag köpte sist i karlshamn och de jag köpte idag, men kameran är ofc hon mamma -.-
här är iaf en del av det jag köpt, kvällens outfit:
hm, väldigt suddigt ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!