KLASSENSDAG

Idag va det klassensdag, inte igår som jag sa.. Dagen började med att vi hade sovmorgon till kl 10 sen kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig till ann-sofie min lärare, och gick en tipsrunda precis när vi kom dit. Sen grillade vi kött och åt potatissallad mums! Efter det lekte vi 2 lekar sedan åt vi jordgubbar och glass (y)
Sen slutade vi och då åkte jag med gustav på hans moped ner till stranden och kollade när vissa badade (9 grader i vattnet) sen kom tim och hämtade mig, så spenderade resten av dagen med han sen åkte jag hem och sitter här och är sjuk..
så jävla underbar!
- jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!