HÄRLIG DAG!

Gud vilken härlig dag det har varit idag! Jag och lina vaknade kl halv ett idag, tim, simon och anton va här igår. Btw, efter jag och lina ätit frukost gick vi till gummagården och köpte jordgubbar och gick till stranden och åt det. senare på kvällen åkte jag och anton till nathalie och tim kom dit så vi spelade kubb och jag och älsklingen vann alla gånger :D hihi, och nu sitter jag här och äter popcorn och kollar på ett program som handlar om the foofighers (stavning).
Imorn vet jag inte vad som händer, det får vi la se, livet är fullt med överraskningar!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!