STORA eller små?

jag insåg att det är ganska jobbigt att använda stora bokstäver i rubriken, så jag har bestämmt mig för att inte göra det, så nu blir det små :D
om en stund så ska jag åka till pappa och vara hundvakt, får hoppas att tim kommer och hjälper till. Imorn blir det packning för på måndag åker jag till stockholm och är där till onsdag. Kan berätta lite vad vi ska göra när vi kommer dit. På måndagen när vi kommit fram ska vi direkt till grönan och åka lite tror jag äta först kanske? ja. Har inte så mycket koll hur det blir sen på dagen kanske fotograferingen blir på kvällen. På tisdagen blir det iaf shopping och senare på kvällen blir det skansen. Längtar väldigt mycket!
-2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är vinnarna av dagens blogg uppe!

Gå in och se om någon blev du, om inte? Anmäl dig gärna till den nya omgången med nya & roligare regler!



kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-30 @ 17:21:31
Postat av: Tina

Du kan ju ställa in i bloggdesignen så att det blir stora bokstäver automatiskt ;)



Ja man blir brunare av den hihi :D as bra!

2011-07-31 @ 16:46:30
URL: http://Http://Tinalicious.blogg.se
Postat av: sarah

super fin blogg design du har :)!

2011-07-31 @ 17:11:27
URL: http://sarahrnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!