IKEA

Pernilla (min låtsas mamma) fick ett ryck vid kl halv 12 igår morse att vi skulle köra till ikea, hon tvingade upp mig i sängen eftersom jag log och sov när hon frågade så fick bara 5 minuter på mig, sen vidare till ikea. Jag fick med mig hem en ny fönsterlampa, två förvaringslådor, en lotion, ett rosa paraply och en rosa liten kopp eller skål, vet inte vad man ska kalla det :p
tog bara foto på det jag hade i närheten lite snabbt. Och imorn åker jag till tim sen vidare till simpe för att träffa han och nellie och umgås med dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!