1- presentation

Mitt fullständiga namn är Madicken Sunesson, jag gillar inte mitt namn så därför blir jag kallad för madde eller maddie det har nog blivit en vana för alla förutom min familj hehe. Jag ska börja i nian om några dagar och fyller år i december så jag är fortfarande 14... Skit månad säger jag bara. Mina föräldrar är skilda så jag är hos dom varannan vecka. Min favorit färg är rosa och har varit sen jag va liten. Min favorit musik är all sorter rock, förutom slipknot och korn och alla dom dära. och nu har jag nog inget mera att skriva om för det står stilla i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!