NYTT + KONFA OUTFIT

idag slutade jag halv 1, mamma kom och hämtade mig och körde in till stan för att leta efter skor jag ska ha till konfirmationen, jag är jätte nöjd med dom, bara att jagmåste lära mig att gå med så hög klack.. kände att jag ville prova ngt nytt sen så en köpte jag ett par jeans och en ring som inte passade riktigt så får ha den på lillfingret och det brevid om de nu har ett namn haha :D
skorna
och detta armband jag beställde som passade perfekt till klänningen!
outfiten!
löööv it

Kommentarer
Postat av: Tina

Loooking gooood alltihopa Maddie - skitsnygg klänning ;)

2011-04-28 @ 17:59:52
URL: http://Http://Tinalicious.blogg.se
Postat av: sara

omg, skit fin klänning!!

passar dig bra!

2011-05-02 @ 21:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!